найбільший в світі аеропорт beijing daxing

Найбільший у світі аеропорт Пекін Дасін

НАЗВА: Beijing Daxing International Airport (Міжнародний аеропорт Пекін Дасін)
АРХІТЕКТУРНІ ФІРМИ:
Zaha Hadid Architects, Beijing Institute of Architectural Design 

КЛЮЧОВІ СПЕЦІАЛІСТИ: Zaha Hadid, Guo Yanchi (Заха Хадід, Го Янчі)
ЗАГАЛЬНА ПЛОЩА:
1,000,000 кв.м.
МІСЦЕРОЗТАШУВАННЯ
: Daxing, Beijing & Guangyang, Langfang, Китай
МЕГАПРОЕКТИ
Zaha Hadid / Заха Хадід
Заха Хадід
Британський архітектор
Архітектурний стиль: деконструктивізм
Guo Yanchi / Го Янчі
Го Янчі
Головний інженер
.

Найбільший в світі міжнародний аеропорт Дасін офіційно почав роботу в Пекіні (Китай) Проект був розроблений культовим архітектурним бюро Захи Хадід 

Будівництво аеропорту почалося в 2014 році і завершився 30 червня 2019 року. Планувалося, що він буде відкритий 30 вересня, але роботи завершили трохи раніше. До березня 2017 року бетонна конструкція терміналу була завершена. 23 січня 2019 року розпочалася перша льотна інспекція, яка повинна була бути завершена в березні. 30 червня 2019 року аеропорт офіційно завершив будівництво і готувався до відкриття у вересні. Зазначалось, що будівельники на об’єкті працюють зі швидкістю, що дорівнює спорудженню одного 18-поверхового будинку в день

найбільший в світі аеропорт beijing daxing
Це найдорожчий проект в історії китайської цивільної авіації, його вартість - близько $ 13 млрд.
Аеропорт розташований в 46 кілометрах на південь від центру Пекіна, куди можна буде дістатися всього за 20 хвилин на швидкісному експресі.
Будівля пов'язана з містом автомобільними трасами, високошвидкісними поїздами і трьома лініями метро. «Пекін Дасін», розроблений для зменшення заторів в існуючому столичному аеропорту, стане великим транспортним вузлом в регіоні з найбільш швидко зростаючим в світі попитом на міжнародні поїздки і повністю інтегрований в транспортну мережу, що розширяється.
Згідно із задумом архітекторів, Дасін за формою нагадує фенікса, з центральним ядром і п'ятьма «рукавами» які розходяться в різні сторони. Повторюючи принципи традиційної китайської архітектури, які організовують взаємопов'язані простору навколо центрального внутрішнього двору, дизайн терміналу плавно направляє всіх пасажирів через відповідні зони відправлення, прибуття або трансферу в сторону великого внутрішнього двору в його центрі - багатошарового простору для зустрічей в самому серці Терміналу.
Zaha Hadid / Заха Хадід
Заха Хадід
Британський архітектор
Архітектурний стиль: деконструктивізм
Guo Yanchi / Го Янчі
Го Янчі
Головний інженер
У кожному «рукаві» буде своя тематична обстановка, присвячена одному з традиційних китайських культурних явищ: шовкографії, чаю, фарфору, сільському господарству або китайським садам. Довжина «рукавів» становитиме не більше 600 метрів.
Архітектори представляють цей факт як одне з найголовніших переваг Дасін перед іншими великими аеропортами, де пасажирам доводиться багато і довго ходити, щоб потрапити з одного кінця споруди в інший. Завдяки радіальній формі, незважаючи на те, що в терміналі буде 82 гейта, шлях до центру терміналу з будь-якої його крайньої точки займе не більше 8 хвилин. 
Шість плавних форм всередині склепінчастого даху терміналу доходять до землі, щоб підтримати конструкцію і забезпечити природне освітлення всередині, направляючи всіх пасажирів до центрального внутрішнього двору.
Природне світло також надходить в термінал через мережу лінійних світлових люків, які забезпечують інтуїтивно зрозумілу систему навігації по всій будівлі, направляючи пасажирів до виходу на посадку і назад. Структурні прольоти до 100 м створюють обширні громадські простори терміналу і забезпечують найвищу ступінь гнучкості для будь-якої майбутньої реконфігурації.
Дасін - найбільша в світі будівля без структурних швів. Його покрівля, яка дорівнює за площею 25 футбольним полям, визнана найбільшою в світі сталевою покрівлею терміналу аеропорту.
Загальна площа цього гіганта становить понад мільйон квадратних метрів, а його першого терміналу, який якраз і відкриють восени – 700 тис. кв.м.
Термінал стане першою в країні будівлею аеропорту з двома поверхами прильоту і двома поверхами вильоту: 1-й поверх – прибуття міжнародних рейсів, 2-й поверх – прибуття внутрішніх рейсів.
В аеропорту створено максимально доступне середовище, що відповідає стандартам безбар’єрного середовища. Конструкція будівлі відповідає високим екологічним стандартам: у ній максимально використовується природне освітлення, природна вентиляція, та інші технології, які допомагають скоротити споживання енергії. У терміналі буде реалізована система збору та використання дощової води.
ВІДЕОМАТЕРІАЛИ:
ІНШІ СТАТТІ:
  • Нео-футуристична будівля «Twisting Torso»

    Бути інженером-конструктором круто! За кожним шедевром архітектури...

    Детальніше...

  • Пекінська вежа відеоспостереження «Beijing CCTV Tower»

    Будівля центрального офісу CCTV розташована в центрі ділового району Пекіна. Вежа...

    Детальніше...

  • Проект "Caixa Forum"

    Стабілізована алюмінієва піна Alusion ™ - це незвичайний і...

    Детальніше...


2024 © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя © Кафедра будівельної механіки